Usein kysytyt kysymykset

Tältä sivulta löydät vastaukset usein esitettyihin kysymyksiin.

Jos et löydä vastausta kysymykseesi, niin voit olla meihin yhteydessä:

Sähköpostilla info@timetostay.fi

WhatsApin kautta +358 50 349 7070

Wifi?

Kaikissa majoituskohteissamme on maksuton huonehintaan kuuluva Wi-Fi yhteys. Tarkemmat infot näet jokaisen kohteen infosivulta ja wifin tiedot löytyvät myös aina suoraan kohteista esimerkiksi seinätarroista.

Pitääkö varaus maksaa jo tehdessä?

Voiko varauksen perua?

Voinko maksaa varauksen laskulla, paikanpäällä tai käteisellä?

Voinko saapua ennen klo 16 kohteeseen?

Kuinka myöhään voi saapua kohteeseen?

Voinko säilyttää matkatavaroitani jossain majoitusta ennen tai sen jälkeen?

Millaiset pysäköintimahdollisuudet kohteessa on?

Miten voin jatkaa varaustani?

Onko kohteissa valmiiksi pyyhkeet ja lakanat?

Voinko pestä pyykkiä jossain?

Millainen varustelu keittiössä on?

Miksi huoneen hinta vaihtelee?

Mikä on automaattihotelli?

Onko henkilökuntaa paikanpäällä?

Onko vastaanottoa?

Lemmikit?

Ryhmävaraukset

Pitkäaikaisvaraukset

Voinko muuttaa varausta kesken majoituksen?

Välisiivous

Mitä minun tulee tehdä lähtiessä ja mitä loppusiivous sisältää?

Miksi loppusiivous pitää tehdä?

Tuleeko lapsista lisämaksua ja onko vauvansänkyä?

Unohdin jotain huoneeseeni, miten toimitte löytötavaroiden kanssa?

Mistä saa aamupalaa?