Usein kysytyt kysymykset

Tältä sivulta löydät vastaukset usein esitettyihin kysymyksiin.

Jos et löydä vastausta kysymykseesi, niin voit olla meihin yhteydessä:

Sähköpostilla info@timetostay.fi​

WhatsApin kautta +358 50 349 7070.

Kysymyksiä ja vastauksia

Wifi?

Kaikissa majoituskohteissamme on maksuton huonehintaan kuuluva Wi-Fi yhteys. Tarkemmat infot näet jokaisen kohteen infosivulta ja wifin tiedot löytyvät myös aina suoraan kohteista esimerkiksi seinätarroista.

Pitääkö varaus maksaa jo tehdessä?

Varaus tulee maksaa ainakin osittain varauksen teon yhteydessä. Mikäli varaat yli 30 vrk päähän voit maksaa 30 % varauksen hinnasta varatessa ja loput vrk ennen saapumista. Ulkoisilla myyntikanavilla on omat maksuehtonsa.

Voit lukea lisää aiheesta osoitteessa https://www.timetostay.fi/peruutusehdot/

Voiko varauksen perua?

Peruutusehto on 7 vrk. Jos muuta ei ole sovittu varauksen yhteydessä tai valitsemaasi hintaan tai varausajankohtaan ei liity muita ehtoja, peruutus on tehtävä viimeistään 7 päivää ennen sisäänkirjautumisaikaa. Jos varaus perutaan ehtojen mukaisesti palautetaan varauksen maksu asiakkaalle 100%.

Jos jätät saapumatta majoituksella on oikeus veloittaa korvauksena sinulta koko varauksen hinta veroineen sekä muut mahdolliset varaukseen liittyvät lisäpalvelut.

Voit lukea lisää aiheesta osoitteessa https://www.timetostay.fi/peruutusehdot/

Voinko maksaa varauksen paikanpäällä tai käteisellä?

Varausta ei voi maksaa käteisellä tai paikanpäällä. Kaikki kohteemme ovat automaattimajoituksia, joissa ei ole vastaanottoa tai kassaa. Varausten maksut suoritetaan verkkomaksuina.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj.

Ulkoisilla myyntikanavilla on omat maksutavat.

Voit lukea lisää aiheesta osoitteessa https://www.timetostay.fi/peruutusehdot/

Voinko saapua ennen klo 16 kohteeseen?

Aikaisempi sisäänkirjaus onnistuu lisämaksusta. Sen voi lisätä varaukselle varauksen teon yhteydessä tai olemalla yhteydessä meidän asiakaspalveluun.

Kuinka myöhään voi saapua kohteeseen?

Mikäli olet maksanut varauksen kokonaisuudessaan ennakkoon voit saapua majoitukseen klo 16.00 jälkeen mihin aikaan tahansa, ilman erillistä ilmoitusta.

Saat ovikoodin saapumispäivänä ja sillä pääsee kätevästi majoitukseen niin myöhään kuin on tarve.

Voinko säilyttää matkatavaroitani jossain majoitusta ennen tai sen jälkeen?

Kohteissamme ei ole erillistä matkatavaroiden säilytystä, mutta voit tarvittaessa kysyä asiakaspalvelusta vaihtoehtoista järjestelyä.

Millaiset pysäköintimahdollisuudet kohteessa on?

Kaikissa kohteissamme on joko omaa maksullista tai maksutonta pysäköintitilaa tai vähintäänkiin kadunvarsipaikkoja tarjolla.

Miten voin jatkaa varaustani?

Mikäli majoitusokohteessa on saatavuutta, voi varausta jatkaa olemalla asiakapalveluun yhteydessä.

Onko kohteissa valmiiksi pyyhkeet ja lakanat?

Kaikissa kohteissamme on laadukkaat lakanat ja pyyhkeet, sekä valmiiksi pedatut vuoteet.

Voinko pestä pyykkiä jossain?

Kaikissa kohteissamme on pyykinpesumahdollisuus.

Millainen varustelu keittiössä on?

Kaikissa kohteissamme on täysin varustelut keittiöt, joissa voi valmistaa aamu-ja iltapalat sekä muita aterioita.

Miksi huoneen hinta vaihtelee?

Käytämme kohteissamme dynaamista hinnoittelua, mikä tarkoittaa, että kysyntä ja esimerkiksi paikalliset tapahtumat vaikuttavat huoneiden hintaan. Lisäksi huoneen hintaan / yö vaikuttaa myös majoituksen kesto. Majoittuminen meillä on sitä edullisempaa, mitä pidempään viivyt. 

Mikä on automaattihotelli?

Automaattihotellissa ei ole vastaanottoa tai henkilökuntaa koko ajan paikalla. Se myös tarkoittaa helppoutta asiakkaalle varausprosessista uloskirjaukseen saakka. Asiakkaat saavat ovikoodin, jolla pääsevät liikkumaan vapaasti majoituksen ajan eikä saapuessa tai lähtiessä tarvitse jonotella. 

Onko henkilökuntaa paikanpäällä?

Hotellissa ei ole vastaanottoa tai koko ajan henkilökuntaa. Siivoushenkilökunta työskentelee majoituspaikoissa joka päivä, ja avulias asiakaspalvelumme on vain yhden viestin tai puhelinsoiton päässä.

Onko vastaanottoa?

Majoituksissamme ei ole vastaanottoa tai koko ajan henkilökuntaa paikalla. Siivoushenkilökunta työskentelee majoituspaikoissa joka päivä, ja avulias asiakaspalvelumme on vain yhden viestin tai puhelinsoiton päässä.

Lemmikit?

Lemmikit eivät ole sallittuja majoituksissamme.

Ryhmävaraukset

Verkkosivuiltamme saa varattua useita huoneita samalle varaukselle. Isommissa ryhmävarauksissa kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja esimerkiksi Time Hostelli ja Time Rooms on mahdollista varata kokonaan oman ryhmän käyttöön.

Pitkäaikaisvaraukset

Verkkosivujen kautta varauksiin lasketaan automaattisesti alennukset varauksen keston mukaan. Yli 7 vrk varauksille tulee -20% ja yli 30 vrk varauksille -40% alennus.

Voit myös kysyä tarjousta asiakaspalvelustamme.

 

Voinko muuttaa varausta kesken majoituksen?

Varausta voi pidentää saatavuuden mukaan kesken majoituksen. Voit myös ilmoittaa meille mikäli poistut majoituksesta ennen varauksen päättymistä, mutta käyttämättömistä majoitusvuorokausista ei tällöin palauteta maksua.

Lisäpalveluita ja -tuotteita voi lisätä varaukselle kesken majoituksen.

Välisiivous

Välisiivous ei kuulu automaattisesti varaukseen.

Jos majoitut meillä pidempään, tuomme pyydettäessä sinulle puhtaat vuodevaatteet ja pyyhkeet.

Mitä minun tulee tehdä lähtiessä ja mitä loppusiivous sisältää?

Huone on käytössäsi lähtöpäivään klo 11 asti, asunnot klo 12 asti, ellet ole ostanut myöhäisempää uloskirjausta.

Ilmoitathan siivoustiimille huoneesta lähdöstäsi laittamalla “I’M OUT” kyltin huoneen ulkopuolelle.

Huolehdithan myös ennen lähtöä, että huoneesi on perussiisti. Petivaatteet voi kasata lattialle ja roskat lajitella niille kuuluviin astioihin yleisissä tiloissa.

Itsepalveluhuoneistoissa jokainen siistii omat jälkensä, noudatattehan ystävällisesti sääntöjämme: Siistikää huoneisto, tarvittaessa imuroikaa ja pyyhkikää pinnat, tiskatkaa astiat ja viekää roskapussi pihalla olevaan jätekatokseen. Käytetyt petivaatteet ja pyyheliinat voitte laittaa kylpyhuoneen lattialle. 

Miksi loppusiivous pitää tehdä?

Hostellien huoneiden osalta toivomme, että huoneesi on perussiisti. Petivaatteet voi kasata lattialle ja roskat lajitella niille kuuluviin astioihin yleisissä tiloissa. Asunnoissa majoittujat suorittavat loppusiistimisen.

Yhdessä kun pidämme tilat siistinä, kestävät ne pidempään hyvässä kunnossa.

Siivouskulujen myös pysyessä maltillisina, pystymme pitämään perushintatasomme edullisena.

Asiakkaan loppusiistimisen jälkeen omat siivouksen ammattilaiset pääsevät tekemään huolellisen loppusilauksen, jotta jokainen pääsee meillä majoittumaan tasokkaasti siivottuun majoitukseen.

Tuleeko lapsista lisämaksua ja onko vauvansänkyä?

Lapsista perimme lisämaksun, mikäli he tarvitsevat oman vuoteen. Vauvansänky meillä on mahdollista saada asiakaspalvelusta kysymällä.

Unohdin jotain huoneeseeni, miten toimitte löytötavaroiden kanssa?

Löytötavaroita voi kysyä asiakaspalvelustamme. Löytötavarat voi noutaa meiltä tai postituskin onnistuu, kun asiakas itse maksaa postimaksun.

Mistä saa aamupalaa?

Päivälliset, iltapalat sekä aamupalat voit valmistaa kätevästi täysin varustellussa yhteiskeittiössä hostelleissa tai asuntojen omissa keittiöissä. Tarjolla ja luomukahvia ja – teetä. Hostellien läheysyydessä on myös kahviloita & ruokaloita, joista saa aamiaista.

Lähetä viesti

10 + 8 =

Yhteystiedot

Myynti- ja asiakaspalvelu
avoinna ma-pe 9-16
päivystys 24/7 (ks. toimipisteiden omat numerot)

Time To Stay Oy
Sähköposti: info@timetostay.fi
Puh. +358 50 349 7070 (Whatsapp)
Käyntiosoite: Vaasankatu 29, 40100 Jyväskylä

Postiosoite: c/o Family Saxberg Nisulankatu 56 40720 JYVÄSKYLÄ

Y-tunnus 1003701-8

Laskutustiedot

VERKKOLASKUT
OVT-tunnus: 003710037018
Verkkolaskuoperaattori: Maventa
Välittäjätunnus: 003721291126

PAPERILASKUT
skannauspalvelumme osoitteeseen:
Time To Stay Oy, 10037018
PL 100,
80020 Kollektor Scan

PDF -LASKUT SÄHKÖPOSTIIN
10037018@scan.netvisor.fi

Time to Stay -kohteet

Time Hostel
Puh. 014 5477 390

Time Rooms
Puh. 014 547 7391

Greenkey logo